-->

Khamis, 31 Januari 2013

Touch up spray gun

Touch up spray gun

Ini adalah untuk memudahkan kerja kepada siapa yang hemdak membuat kerja membaiki cat kereta atau digunakan sebagai hobi dan lain-lainnya.



 Item no: tpm001
Touch up spray gun 500mL

Touch up spray gun adalah untuk kerja mengecat calar, atau bahagian yang sedikit pada kereta anda dan hanya bekerja pada kekuatan angin dalam 25psi sahaja.Ianya sesuai juga untuk kepada siapa yang ada hobi berkaitan dengan mengecat, melukis dan sebagainya. Sekiranya berminat boleh order atau kalau nak tanya lebih lanjut boleh hantar email kepada saya atau pm saya di facebook .

3 ulasan:

  1. prlu gna compressor besar atau kcil pn dh ckup utk krja mengecat ni bro?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untuk touch up spray gun seperti di atas ia noleh menggunakan kompressor 1hp ~ 2hp je kerana tekanan angin tak lah kuat kerana untuk spray gun ni hanya 25psi je, lagi pun tekanan angin tayar kereta kita kena isi 29psi.
      touch up spray gun di atas ni untuk kerja mengecat setakat pinta bonet belakang tu pun tak ada masalah, beside masa nak spray tu set ouput untuk cat lebih kurang 50% dan lebar bukaan untuk semburan adjust dalam 3 inci dan jarak mengecat tu lebih kurang dalam 1/2 kaki dari permukaan dan masa menghayunkan spary tu jangan terlalu laju.

      Padam
  2. kalau nk cat kereta kena guna kompressor saiz hp berapa?

    BalasPadam